Äntligen kan du som är systemförvaltare få ordning på alla beställningar, felanmälningar och supportärenden som kommer till dig. DF RESPONS nya systemförvaltarmodul hjälper till att systematisera hur ärenden skickas in och hanteras, och systemförvaltaren får alla ärenden samlade på ett ställe.
Så här går det till
Via ett formulär kan medarbetarna skicka in ärenden till verksamhetens systemförvaltare. I formuläret anger medarbetaren vilken typ av ärende det gäller. Det kan till exempel handla om support, behörighet, felanmälan eller en beställning. Systemförvaltaren får ett mejl när det kommer in ett nytt ärende och kan sedan handlägga ärendet i DF RESPONS. Här kan man dokumentera åtgärder, bakomliggande orsaker, ändra status på ärendet samt göra återkoppling till den person som har skickat in ärendet. När ärendet är hanterat kan det avslutas.
Systemförvaltaren får en bra överblick av alla ärenden som kommer in, och kan se status för ärendena i ärendeöversikten.
Låter det intressant? Boka gärna en visning.