Omsorg bas
Omsorg Bas – verksamhetssystem för dig som jobbar inom vård, omsorg och socialtjänst
Omsorg Bas är ett verksamhetssystem för er som arbetar inom vård, omsorg och socialtjänst. I Omsorg Bas kan chefer och personal på ett enkelt sätt rapportera, utreda och följa upp de avvikelser, klagomål och risker som förekommer i verksamheten. Med hjälp av systemet kan ni på ett effektivt sätt arbeta systematiskt med kvalitet och förbättringar i enlighet med SOSFS 2011:9. Vår statistikfunktion hjälper er att med några knapptryck ta fram relevant statistik.
Avvikelsehantering, Klagomålshantering och Riskanalys är moduler i systemet. Modulerna går att beställa var och en för sig eller flera stycken tillsammans som en helhet. Allt för att varje kund ska kunna skapa ett system utifrån sina förutsättningar.
Många av våra kunder använder DF RESPONS som ett komplement till sitt verksamhetssystem.
Standardmoduler
Modulerna i Omsorg bas är standardmoduler som ser likadana ut för alla Omsorg Bas-kunder. De kan levereras snabbt till nya kunder och till ett lägre pris än våra flexmoduler.
Omsorg Bas-modulerna fungerar för samtliga verksamheter inom socialtjänst, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg, LSS-verksamhet, skolhälsovården samt kommunal hälso- och sjukvård.
Våra moduler för vård, omsorg & socialtjänst:
Riskanalys
Omsorg Bas är
och
av både små och stora verksamheter.
Prisuppgifter och beställning av våra Omsorg Bas-moduler
Vi är stolta över vår värdegrund som innebär att vi ska vara lösningsorienterade, trygga, nära och professionella i alla våra möten, såväl internt som externt. Nöjda kunder är våra bästa ambassadörer.